Kemalangan Ustaz Azhar Idrus

04112019 KUALA LUMPUR Pendakwah terkenal Ustaz Azhar Idrus cedera selepas terlubat dalam kemalangan ketika berbasikal di Terengganu petang tadi. Ustaz Kamarulzaman Albasungi 09 Julai 2021 0800 Pagi Channel Rasmi Ustaz Azhar Idrus UAI Original Mencari ilmu merupakan adalah satu kewajiban.


Belia Bangkit Tidak Sensitif Atau Proksi Bendera Israel Dinai Sabah Sensitif Israel

Ustaz Azhar Idrus Kemalangan l 17 AUG 2013 l Alhamdulillah semuanya selamat.

Kemalangan ustaz azhar idrus. Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu ACP Zamri Shamsuddin berkata kemalangan itu berlaku ketika Ustaz Azhar atau nama sebenarnya Zamrul Idrus 49 dan. Ustaz Azhar Idrus Patah Tangan. 19072021 Kuliah Dhuha Munajat Rakyat Bersama Ustaz Azhar Idrus.

Sat Aug 17 2013. Ustaz Azhar Idrus Kemalangan Kereta Remok Teruk Gambar Penceramah popular iaitu Ustaz Azhar Idrus dilaporkan mengalami kemalangan di kawasan Pengadang Baru Kuala Terengganu. Difahamkan Azhar terjatuh ketika beriadah di Kuala Terengganu dan dikejarkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah HSNZ untuk menerima rawatan lanjut.

Dikemaskini 17 Ogs 2013 959 pagi. طلب العلم فريضة على كل. Ustaz Azhar Idrus terbabit kemalangan.

16082015 Ustaz Azhar Idrus Kemalangan l 17 AUG 2013 l Alhamdulillah semuanya selamat. Penangguhan itu diumumkan dalam Facebook rasmi beliau. Dalam kemalangan kira-kira 745 pagi itu Ustaz Azhar dan isterinya selamat dan tidak mengalami kecederaan manakala pemandu sebuah lagi.

17082013 KUALA TERENGGANU 17 Ogos - Penceramah bebas Ustaz Azhar Idrus terbabit dalam kemalangan apabila kereta dipandunya bertembung dengan sebuah kereta di persimpangan lampu isyarat Kampung Pengadang Baru di sini hari ini. Ustaz Azhar Idrus kemalangan selamat dan tidak cedera. 06072021 Berikutan kemalangan itu Ustaz Azhar menangguhkan semua ceramah agama buat sementara waktu sehingga keadaan beliau pulih sepenuhnya.

PENCERAMAH bebas Ustaz Azhar Idrus UAI patah tangan kiri dan hidung selepas terjatuh basikal ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Jalan Pusara di Kuala Terengganu petang hari ini. 6 years ago 45 views. Berikutan sedikit kemalangan yang menimpa Al Fadhil Ustaz Azhar Idrus ketika melakukan kayuhan basikal petang tadi adalah dimaklumkan semua kuliah.

04112019 Dengar berita yang Ustaz Azhar Idrus mengalami kemalangan ketika melakukan kayuhan basikal petang tadi dan mengalami sedikit kecederaan MAKLUMAN Berikutan sedikit kemalangan yang menimpa Al Fadhil Ustaz Azhar Idrus ketika melakukan kayuhan basikal petang tadi adalah dimaklumkan semua kuliah ditangguhkan sementara waktu sehingga diberitahu kelak. 17082013 Penceramah bebas Ustaz Azhar Idrus terbabit dalam kemalangan apabila kereta dipandunya bertembung dengan sebuah kereta di persimpangan lampu isyarat Kampung Pengadang Baru Kuala Terengganu hari. KUALA TERENGGANU - Penceramah bebas terkenal Ustaz Azhar Idrus atau lebih dikenali sebagai UAI dilaporkan cedera selepas terlibat kemalangan ketika berbasikal petang tadi.

Diterbitkan 17 Ogs 2013 957 pagi. Kemalangan berlaku di Pengadang Baru Kuala Terengganu. 19072021 Kuliah Dhuha Munajat Rakyat Bersama Ustaz Azhar Idrus.

Ustaz Kamarulzaman Albasungi 09 Julai 2021 0800 PagiChannel Rasmi Ustaz Azhar Idrus UAI Origin. Difahamkan beliau kini dirawat di hospital di Kuala Terengganu. Difahamkan Azhar terjatuh ketika menjalankan aktiviti berbasikal di Kuala Terengganu sehingga menyebabkan tangan kiri dan hidungnya patah.

Kereta yang dinaiki oleh Azhar Idrus telah bertembung dengan sebuah kereta lain sehingga menyebabkan kedua-dua kenderaan tersebut terbabas. Difahamkan UAI menyertai kayuhan santai bersama Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Belia Sukan dan NGO Terengganu Wan Sukairi. 19082013 Penceramah PAS Ustaz Azhar Idrus telah terbabit dalam kemalangan apabila Volkswagen Golf GTi miliknya bertembung dengan sebuah kereta di simpang lampu isyarat di Kuala Terengganu.

Penceramah bebas Ustaz Azhar Idrus terbabit dalam kemalangan apabila kereta dipandunya bertembung dengan sebuah kereta di persimpangan lampu isyarat Kampung Pengadang Baru di sini hari ini. Kejadian berlaku jam 745 pagi apabila beliau bersama dalam perjalanan ke Bukit Payung Marang. Sementara pemandu sebuah lagi kereta dan anak saudaranya menerima rawatan sebagai pesakit luar di Hospital Sultanah Nur Zahirah HSNZ.

Dalam kemalangan kira-kira 745 pagi itu Ustaz Azhar dan isterinya selamat dan tidak. Penceramah terkenal Ustaz Azhar Idrus atau lebih dikenali sebagai UAI dilaporkan cedera selepas terlibat kemalangan ketika berbasikal petang semalam. Tidak boleh dipandang sebelah mata diremehkan sebagaimana yang disabdakan oleh Nabi Muhammad saw.


Syoknya Takaful Tak Cukup Duit Perasaan Proposal


Maatakafulblog Life Insurance Facts Life Insurance Agent Life Insurance Marketing


Pin On Berita


Kelebihan Perlindungan Takaful Khusus Bagi Yang Memilikinya Sahaja Khairil Hazr Life Insurance Marketing Ideas Life Insurance Marketing Insurance Marketing


0 Response to "Kemalangan Ustaz Azhar Idrus"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel